Thursday, December 30, 2010

Terima kasih

Semalam Malaysia dinobatkan sebagai juara bolasepak. Aku terharu!

Indonesia lunyai dibelasah oleh pemain-pemain Malaysia yang bersemangat waja. Aku kagum!

Makwe-makwe Indonesia semua cantik-cantik belaka. Aku terkesima!

Mamat Indonesia agak gendut dan meloyakan. Aku potong!

Esok diwartakan sebagai cuti umum bagi seluruh negeri jajahan. Aku ucapkan terima kasih!

Jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam membawa Malaysia ke pentas juara. Kamu semua adalah juara!!!

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaangun!!!!!!!!


3 comments:

  1. Entri yang baik.......syabas malaysia...tapi ada juga mamat indon yg ganteng....

    ReplyDelete
  2. terima kasih MB. betul ke ada? mungkin saya tak perasan sebab dihidang banyak sangat cewek manis! ;)

    ReplyDelete
  3. tau x adik kau menipu org si sfendi penipu tu.:P kesian bapak kau ada nak macam tu. lakibinik menipu duit org.neraka la adik kau tu..ko nasihat skit da la wat larik spolo ribu.bodoh betol..ape punye bangsat adik kau tu.ko xpercaya tye dia xpon ko suruh dia togak air yassin. kalu ko nak details aku aku leh kc tp aku xtau la ko same bangsat ngan dia ke x

    ReplyDelete