Wednesday, December 15, 2010

Mabuk yang dirindu ;)

Ada waktu terluang tadi, Aku tengok balik blog memancing yang Aku buat dulu. Cis! memang tunggang langgang tak patut! Dah la tak pernah update, grammar semua ke parit. Aku rasa dunia blog ni memang tak 'in' dengan jiwa sebobot Aku. Bukan main liat lagi nak 'update' blog.

Patutlah masa zaman Aku sekolah rendah dulu, semua orang ada 'scrapbook' dan 'autograph' selain Aku. Apatah lagi, Dear diary...... Jangan harap.

Kalau kamu rasa nak 'enjoy' blog separuh jalan berkenaan memancing, kamu boleh pergi ke The Crew Anglers

Aku sangat enjoy memancing. Tak kiralah Aku mabuk muntah hijau sekali pun! Aku tak pernah serik pergi ke laut untuk memancing. Mulanya musim tengkujuh sekarang ni, buat Aku rindu untuk pergi memancing di laut. Ditambah-tambah dengan tekanan kerja, makin membuak-buak rasa rindu Aku. Harap-harap Tuhan panjangkan usia Aku, jadi Aku berpeluang lagi untuk memancing di laut pada tahun akan datang.

Amaran : Blog itu Aku yang punya. Dan Aku bukan pemancing profesional. Segala ajaran sesat dan dakyah berkenaan memancing dalam blog itu, adalah atas risiko kamu sendiri.

Fishing is our handshake, our language.
A Heritage that binds us together.
A passage our fathers took.
A Journey that lasts a lifetime,
That we have begun again with our sons and daughters.
-Words in an Abu commercial



No comments:

Post a Comment