Wednesday, April 25, 2012

Malang tidak berbau

Ada suatu hari,

"Mamak! kira!!!....jom pegi tengok bapuk".... vroooooommmmmm, eeeikkk.. sheeeerikkkkk..veroom..verooooooooooommm... bang!!! pow!!! bang!!! bang!! pang!!! ping pung!! bang!! dam!! dam!! pow!

aduh..... *hening*

Saya sedar-sedar dah dekat hospital, kaki kiri terangkat ke atas dengan ada batu ladung agak-agak 5kg beratnya kat bawah.

Lepas doktor tanya "are you ok?" saya pengsan balik.

Kawan saya cakap, masa kejadian manusia terpelanting macam bola boling. cuma saya je terperenyok bawah kereta.

Alhamdullillah, saya selamat. 

Malang tidak berbau, apatah lagi kalau kamu saja-saja merempit tak pakai helmet. Sedangkan minum teh tarik di kedai mamak pun boleh mengancam nyawa.

Saya MC 3 bulan.

3 comments:

  1. dah bertahun juga saya tak mkn roti naan + ayam tandoori kat situ....sgt ngeri....

    ReplyDelete
  2. tau x adik kau menipu org si sfendi penipu tu.:P kesian bapak kau ada nak macam tu. lakibinik menipu duit org.neraka la adik kau tu..ko nasihat skit da la wat larik spolo ribu.bodoh betol..ape punye bangsat adik kau tu.ko xpercaya tye dia xpon ko suruh dia togak air yassin. kalu ko nak details aku aku leh kc tp aku xtau la ko same bangsat ngan dia ke x

    ReplyDelete
  3. dia bawak lari duit kamu sepuluh ribu. duit saya dia bawak lari 180k, abang2 saya 200k. jadi bawak bersabar. biar polis settlekan hal ni. kamu bawak dia jumpa saya pun pasti saya cangkul-cangkulkan kepala dia....kamu maki hamun macam org tak ada akal pun tak dapat balik duit kamu.. jadi bawak-bawak la mengucap.

    ReplyDelete